Home office, azaz távmunkavégzés ügyvéd módra. I. rész

20máj.
01

Home office, azaz távmunkavégzés ügyvéd módra. Pontosan hogyan működik ez? Milyen ügyvédi munkákat tudunk elvégezni ebben az időszakban?

Nem áll meg az élet a veszélyhelyzet miatt az ügyvédi irodákban sem. Amelyik területen lehetett, ott home office-ra váltottunk.

Mit jelent ez a gyakorlatban? A jogi tanácsadáshoz szükséges ügyfél azonosítást a Skype-on tudjuk elvégezni.

Az Ön személyigazolványán és a lakcímkártyáján kívül nem kell hozzá más.

Sok mindenre kell figyelni az online azonosításnál, ez viszont szerencsére a mi dolgunk lesz. Mikor van szüksége jogi tanácsadásra? Például akkor, ha a veszélyhelyzetre tekintettel szeretné áttárgyalni és közös megegyezéssel módosítani a folyamatban lévő szerződéseit.

Ezt erősen ajánljuk, mint lehetséges megoldást a későbbi jogviták elkerülésére. Skype-on, konferenciabeszélgetés keretében áttárgyaljuk a szerződéseket.Ez alapján elkészítjük és e-mailben megküldöm a szerződéstervezeteket Önöknek.

A szerződéskötés szintén működik online.

Ez is megtörténhet ügyvéd előtt, a Skype-on úgy, hogy az ügyvédi ellenjegyzés megfeleljen a jogszabályi előírásoknak. "Távelőttemezés" névre hallgat ez a csoda, ami egy adminisztratív lépés-sorozat, melyen az ügyvéd vezeti végig az ügyfelet.

Körülbelül ugyanannyi időt vesz igénybe a dolog, mint ha személyesen találkoznánk és ebben az esetben is mondunk és elmagyarázunk mindent, akár csak az irodában.

Az így ellenjegyzett szerződéseket ugyanúgy elfogadják a hivatalok és a bankok, tehát akadálytalanul lehetséges akár az adásvételi szerződések megkötése is.

 

Következő rész: MIT JELENT A TÁVELŐTTEMEZÉS?

Szakterület: